Co jsou „Right in the childhood“-recenze?

2. července 2013 v 12:10 | Turmë |  Recenze - filmy
Takže přesně za měsíc mi bude 18.

A jak můj vlak dětství a naděje ujíždí v dál, začínám nostalgicky přemítat. Když tohle dělám, nedopadá to nejlíp… Každopádně jsem se ujistila v tom, co jsem už věděla - moje dětství bylo/ještě měsíc bude boží. Fakt. Žádné tragické události, žádná nepřekonatelná traumata, překvapivě žádná sociální odloučenost, poměrně klidná puberta… Co víc, si můžu přát? Plus to ze mě udělalo víceméně vyrovnaného jedince a to je vždycky dobře. (Cože? Jediná část tvého života, kterou si zatím prožila, z tebe udělala, to, co jsi? No nekecej!)

Taky jsem přišla na svou "nejoblíbenější" část dětství. To by muselo být období, kdy mi bylo 5-7 let. Tyhle roky mě docela ovlivnily. Alespoň co se týče zájmů a priorit. Jaká jsem tehdy byla? V podstatě to samé, co teď… jen menší a blbější a vnitřně úzkostlivější, protože kolem mě nebyl nikdo tak divný jako já, a tak jsem si připadala ještě divněji. Proč jsem byla divná? (Zkuste hádat…) Byla jsem filmový maniak. V raném stádiu. Proč jsem byla filmový maniak? Maminka čekala bráchu a měla dost svých starostí a mě začal víc vychovávat tatínek.
Normální tatínek, když má hlídat dítě, posadí ho před video a pustí mu Lvího krále. Mě tatínek pustil Lvího krále. A pak Star Wars a Indiana Jonese a Back to the future a Princeznu Mononoke a Gremlins a… A ke všemu měl veselé příhody z promítání, protože on sám je velký filmový maniak. Tudíž jsem se potatila a vydrželo mě to až do teď. A zhoršilo se to.
A jelikož nemám nikdy dost psaní filmových recenzí, rozhodla jsem se poslední měsíc svého dětství využít moudře a napsat o několika mých oblíbených dětských… no, dětských? - o filmech, které jsem měla ráda jako dítě. Je jich dost, ale uvidíme, kolik jich stihnu.

...

2 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa